Skarin: Med den stora turen vi haft så här långt i matchen så vågar man sig på att önska ytterligare medgång. T.ex. att både Luleå-HV71 och Brynäs-Södertälje slutar oavgjort. Det är ju bara tur att vi inte ligger under med 4-5 mål. Jag tror Challe fixar detta under pausen, grabbarna kommer ut med friska tag, han har nog tagit av dom handväskorna nu. Just go for goal!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag tror Challe fixar detta under pausen, grabbarna kommer ut med friska tag, han har nog tagit av dom handväskorna nu. Just go for goal!