1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1092090

Sv: Silly season 08/09
Hälsar en färsk medlem välkommen till HS, men flyttar inlägget till denna tråd.

**

Nu lirar hedström i khl. Men ska vi inte ha nån ersättare för honom. Bogg dykte ju upp innan han försvann. Många klubbar rustar ju vidare nu. Men i timrå verkar det va lugnt på den fronten. Eller? Vi behöver en riktig power forward anser jag. Vad händer?

bjorn720

Svarskommentarer

Sv: Silly season 08/09
Ser på Eliteprospects att Petri Kontiola är på väg att lämna Rockford i Ahl för att komma tillbaka till Europa , kan det vara han vi är när att signa??
Det är i allafall en spelare som bör bli klar de närmaste dagarna eller veckorna...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.