Inlägg: 1092090
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Ser på Eliteprospects att Petri Kontiola är på väg att lämna Rockford i Ahl för att komma tillbaka till Europa , kan det vara han vi är när att signa??
Det är i allafall en spelare som bör bli klar de närmaste dagarna eller veckorna...
Det är i allafall en spelare som bör bli klar de närmaste dagarna eller veckorna...
**
Nu lirar hedström i khl. Men ska vi inte ha nån ersättare för honom. Bogg dykte ju upp innan han försvann. Många klubbar rustar ju vidare nu. Men i timrå verkar det va lugnt på den fronten. Eller? Vi behöver en riktig power forward anser jag. Vad händer?
bjorn720