mikenomad: Finnarna har väl Mumin-försvar..?
Inlägg: 1092629
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
orion: Möjligt...och det verkar inte särskilt effektivt. Han är tydligen hur som helst förkyld igen. (Här är jag ytterst frestad att sätta " runt förkyld men man vill ju inte framstå som insinuerande...)
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
Vill bara säga att jag diggar Pärssinens kommentar angående hans flytt från junisarna kedja "Det verkar som att jag kommer få mer speltid"