orion: Möjligt...och det verkar inte särskilt effektivt. Han är tydligen hur som helst förkyld igen. (Här är jag ytterst frestad att sätta " runt förkyld men man vill ju inte framstå som insinuerande...)
Inlägg: 1092724
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
mikenomad: Han kanske har insinuit...
Märkligt skadebenägen iallafall!