Jahapp, bekräftat att Lehtonen står över i kväll.
Inlägg: 1092657
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
T T: Ja är det inte skador så är det sjukdomar. Man blir inte förvånad längre känns det som.
Hur som helst är det bedrövligt, men också lite märkligt. Lehtonen kanske frisknar till i slutet av nästa vecka. Vad vet man.
Hur som helst är det bedrövligt, men också lite märkligt. Lehtonen kanske frisknar till i slutet av nästa vecka. Vad vet man.
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
T T: Han måste ju ha spelat småsjuk då han väl har spelat de senaste matcherna annars skulle det inte fara fram och tillbaka så här. Låt han vila så han blir helt frisk nu så lär han komma tillbaka bättre än någonsin sedan