1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614714 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1092702

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
T T: Ja är det inte skador så är det sjukdomar. Man blir inte förvånad längre känns det som.
Hur som helst är det bedrövligt, men också lite märkligt. Lehtonen kanske frisknar till i slutet av nästa vecka. Vad vet man.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
Skarin: han måste vara med mot Bif!

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
Skarin: Han vill inte vara med i det här laget o bli förödmjukad. Han vill vinna guld men inser att han inte kan det med det här laget o därför är han sjuk pga det.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.