Inlägg: 1092702
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
Skarin: Han vill inte vara med i det här laget o bli förödmjukad. Han vill vinna guld men inser att han inte kan det med det här laget o därför är han sjuk pga det.
Hur som helst är det bedrövligt, men också lite märkligt. Lehtonen kanske frisknar till i slutet av nästa vecka. Vad vet man.