Hahl Bundy: Vi är på väg.Vibbarna säger;1-4
Inlägg: 1093586
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-11-29
Bissett19: Härligt att du neggar men den gubben går inte. Ni är ett topplag o vi harvar i bottenträsket. Allt annat än en storseger för er är en skam för Gävle i allmänhet o Brynäs i synnerhet. Minst 7-0 till er.