lincoln: Ingen av dom!
Inlägg: 1093651
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-11-29
Förstår inte hur domarn tänkte vid brynäs 1-0mål. Hur kan han missa att det är offside när han backar in med pucken i mål!? Är ju mer eller mindre omöjligt att få in pucken före spelaren i zonen om man backar in :|