John K: Nä - Tack för dä ;=)
Inlägg: 1093655
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-11-29
Tycker Timrå spelar riktigt bra idag, I Boxplay finns dock mer att Önska!.
Skulle behövas 2 nya starka defensiva backar och Sundh och Axel verkar ha tappat formen för alltid.
Skulle faktiskt vara nöjd med 1 pinne efter full tid, för i förlängningen vinner vi alltid numera.
Kämpa nu Timrå.
Skulle behövas 2 nya starka defensiva backar och Sundh och Axel verkar ha tappat formen för alltid.
Skulle faktiskt vara nöjd med 1 pinne efter full tid, för i förlängningen vinner vi alltid numera.
Kämpa nu Timrå.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-11-29
Timo Pärssinen är fan i mig bättre än alla grekiska och romerska gudar tillsammans. Han är en finsk hockeygud och jag älskar honom!