Inlägg: 1093661
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-11-29
RTS: Rätt enig!! Vårt boxplay känns uppfunnet av nån handbollstränare. Backe har gjort det grymt bra!
Otroligt märkligt att ingen genomskådat/kopierat TIKs taktik i sudden? Vem i hela friden skall ta pucken av Wandell, Pyörelä, Tenkrat och Lehtonen. Ringer varje gång!! Halleluja!
Otroligt märkligt att ingen genomskådat/kopierat TIKs taktik i sudden? Vem i hela friden skall ta pucken av Wandell, Pyörelä, Tenkrat och Lehtonen. Ringer varje gång!! Halleluja!
Skulle behövas 2 nya starka defensiva backar och Sundh och Axel verkar ha tappat formen för alltid.
Skulle faktiskt vara nöjd med 1 pinne efter full tid, för i förlängningen vinner vi alltid numera.
Kämpa nu Timrå.