1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1093661

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-11-29
Tycker Timrå spelar riktigt bra idag, I Boxplay finns dock mer att Önska!.

Skulle behövas 2 nya starka defensiva backar och Sundh och Axel verkar ha tappat formen för alltid.
Skulle faktiskt vara nöjd med 1 pinne efter full tid, för i förlängningen vinner vi alltid numera.

Kämpa nu Timrå.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-11-29
RTS: Rätt enig!! Vårt boxplay känns uppfunnet av nån handbollstränare. Backe har gjort det grymt bra!

Otroligt märkligt att ingen genomskådat/kopierat TIKs taktik i sudden? Vem i hela friden skall ta pucken av Wandell, Pyörelä, Tenkrat och Lehtonen. Ringer varje gång!! Halleluja!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.