Torsk här så är det vi och nollåttorna i träsket. Nån pinne här så kan vi rycka. Kom igen - Kämpa!!!
Inlägg: 1093701
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-11-29
lincoln: Är det nån som kan förklara varför Skogis får så mycket speltid?