1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1093843

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
The Palm: Det var ett tag sedan jag skrev här på forumet men nu gör jag det igen. Det beror helt enkelt på att den här förlusten sved jävligare än vad något har svidigt (svett?) förut.. FY FAN vad den tog hårt!

Svarskommentarer

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
The Palm: Jag tyckte att förlusten mot Djurgården känndes jävligare där försökte de ju inte ens, här ville de vinna i alla fall.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.