The Palm: Det var ett tag sedan jag skrev här på forumet men nu gör jag det igen. Det beror helt enkelt på att den här förlusten sved jävligare än vad något har svidigt (svett?) förut.. FY FAN vad den tog hårt!
Inlägg: 1093843
Svarskommentarer
Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
The Palm: Jag tyckte att förlusten mot Djurgården känndes jävligare där försökte de ju inte ens, här ville de vinna i alla fall.