1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1093845

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
The Palm: Jag tyckte att förlusten mot Djurgården känndes jävligare där försökte de ju inte ens, här ville de vinna i alla fall.

Svarskommentarer

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
Anonymous: Förlusten mot DIF kändes förjävligt för dom försökte inte ens. Idag gav TIK sitt yttersta och vi förlorade. Det är inte bra.

Snoop: Go ahed - make our day!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.