The Palm: Jag tyckte att förlusten mot Djurgården känndes jävligare där försökte de ju inte ens, här ville de vinna i alla fall.
Inlägg: 1093845
Svarskommentarer
Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
Anonymous: Förlusten mot DIF kändes förjävligt för dom försökte inte ens. Idag gav TIK sitt yttersta och vi förlorade. Det är inte bra.
Snoop: Go ahed - make our day!
Snoop: Go ahed - make our day!