Angående Mikael Wahlberg så vill jag minnas att vi värvade Håkan Bogg för ett tag sedan.
Inlägg: 1094185
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
JimmyH: Å det hindrar oss ifrån att spetsa truppen ytterligare. Vi har ju några fruktansvärt bra centrar dagsläget. Helt komplett.
Sv: Silly season 08/09
JimmyH: Ja värvar man Wahlberg blir jag besviken,värva en 1:a center eller lägg pengarna på en back.