JimmyH: Å det hindrar oss ifrån att spetsa truppen ytterligare. Vi har ju några fruktansvärt bra centrar dagsläget. Helt komplett.
Inlägg: 1094197
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Uno Gordon: Anser du att Wahlberg är en bättre hårt arbetande center än Bagarn och Bogg?