Uno Gordon: Anser du att Wahlberg är en bättre hårt arbetande center än Bagarn och Bogg?
Inlägg: 1094205
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Tikinmyheart: Sedan tycker jag det är patetiskt utav Jimmy att ens nämna Bogg i samma andetag som Gretzky. Det är en hädelse.
Sv: Silly season 08/09
Tikinmyheart: Jag anser att Wahlberg är bättre än Bogg. Men inte bättre än Bagarn när han spelar som han kan.
Sv: Silly season 08/09
Tikinmyheart: Här har vi en back som jag personligen tycker ser bra ut, men endast för efternamnet...