liston: vi fick ju inget för hedström tydligen bara å glömma.. modin kan vi kalla hem.. men som ni säger de börjar bli panik, ja kan sätta va som helst på att linköping frölunda el hv plockar nästa timrås hetaste förvärv, för vi har väl inga pengar å komma med hahahaa
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
modin kan vi kalla hem..
men som ni säger de börjar bli panik, ja kan sätta va som helst på att linköping frölunda el hv plockar nästa timrås hetaste förvärv, för vi har väl inga pengar å komma med hahahaa