-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (5013)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Nu är det dags för Linkan och TJ att börja göra någonting för det här är riktigt jävla pinsamt!
"Vi ska ha ett lika bra lag i år som ifjol och vi ska minst till final". Vad är det för skämt det här?
Det är bedrövligt agerande att det ens gick för Dallas att ta tillbaka Wandell redan under säsongen, vilket jävla kontrakt liksom. Jag menar, vi tappade Hahl och Regin(!) sedan skulle Challe göra Jonte till center och dessutom värvades Wandell som var lite av en chansning.
Jag skäms.
Nu måste Thomas Johansson ge Kontiola eller någon bättre ett kanonkontrakt. Linkan och TJ måste komma överens. Nu måste plånboken öppnas, annars blir det här kvalserien och där kan vi faktiskt mycket väl åka ur!! Vi lär åka ur inom en snar framtid, det känns så. Men det får fan inte ske redan nu!
Linkan och TJ, skärp er! Det var betydligt bättre när Nubben var här, inga som helst tvivel om det. Visa att ni klarar er utan honom! Misslyckas inte med värvningen av Kontiola. Se gärna till att vi har ett lag som kan ta sig till slutspel, alternativt ett lag som INTE kan åka ur.
Att vara supporter i TIK är väldigt, väldigt jobbigt både mentalt och fysiskt. Är det inte det ena så är det det andra. Men, vi måste reda ut det här. Det finns absolut inget annat.