Inlägg: 1095233
Svarskommentarer
Sv: Sluta fega challe.
Dryparen
Åkerlund kan mycket väl ta upp sundsvall i kvalseerien om han fortsätter spela så, vilka derbyn vi skulle få hahaha....
En sak till challe måste se är ju våran egen mr kantskjutare oscar sundh, har aldrig sett någon som utmanar så ofta från kanten och brassar på ett handledsskott som blir retur på andra sidan och en snabb spelvändning för gästerna. alltså challe måste sätta sig ner å snacka med sundh att det går faktiskt att utmana vända bort en spelare och spela på en eventuell andra och tredje våg.. men sånt ser man aldrig, den femman mmåste ha längre avslut. det är inte många spelare i världen som gör mål med handledsskott från den vinkeln, men han försöker om och om igen!
Åkerlund kan mycket väl ta upp sundsvall i kvalseerien om han fortsätter spela så, vilka derbyn vi skulle få hahaha....
En sak till challe måste se är ju våran egen mr kantskjutare oscar sundh, har aldrig sett någon som utmanar så ofta från kanten och brassar på ett handledsskott som blir retur på andra sidan och en snabb spelvändning för gästerna. alltså challe måste sätta sig ner å snacka med sundh att det går faktiskt att utmana vända bort en spelare och spela på en eventuell andra och tredje våg.. men sånt ser man aldrig, den femman mmåste ha längre avslut. det är inte många spelare i världen som gör mål med handledsskott från den vinkeln, men han försöker om och om igen!
Sv: Sluta fega challe.
Dryparen: Enkel förklaring, Backlund är bättre än vad Åkerlund är. Även om Åkerlund förtjänar fler matcher än vad han får. Tror dock inte att Backlund är kvar i föreningen nästa år, så då kanske Åkerlund får chansen om han nu vill spela i allsvenskan dvs.
Däremot vet vi att 89,88 på 23 matcher stämmer ganska bra och inte håller i elitserien.