Dryparen: Enkel förklaring, Backlund är bättre än vad Åkerlund är. Även om Åkerlund förtjänar fler matcher än vad han får. Tror dock inte att Backlund är kvar i föreningen nästa år, så då kanske Åkerlund får chansen om han nu vill spela i allsvenskan dvs.
Inlägg: 1095242
Svarskommentarer
Sv: Sluta fega challe.
ITK: Kan mycket väl bli allsvenskan nästa år om man tjurar på med Backlund mellan stolparna mycket länge till.