1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1095263

Sv: Tom Wandell
Frella: Detta är ju för fan skandal! Att Wandell försvinner är ju inte konstigt, då han bara är på lån, och Dallas har haft osedvanlig otur med en massa skador på forwards...

Men att inte redan nu vara hungrig och på jakt efter en kvalificerad 1:e-center, är justitiemord!

Redan igår stod det klart för ledningen att Wandell försvinner - OK, om han kommer tillbaks, är det en ren bonus.

Att ha en ny center redan till Röglematchen på lördag, det kan vi inte räkna med - men finns ingen ersättare för Wandell redan till bortamatchen mot Södertälje på tisdag är det ingen annat än skandal...
Agera Linkan! Ge honom löneutrymme, TJ!
Annars kan ni avgå hela högen!!!

Svarskommentarer

Sv: Tom Wandell
Timrå plockar hem Erik Andersson samtidigt som man sitter och intalar sig själv att Wandell kommer tillbaka efter den nittonde. Såna snåltag att man blir irriterad. Måste finnas pengar, gör väl inget om de blir en center extra. Wandell kan ju inte varit nära att få dom där 300-400 tusen som Hahl skulle få. Samtidigt som Hedström pengarna måste kunna ge nåt. Näe men kom med hö när märra är dö.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.