-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4942)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Men då har vi Nr3 o Nr4 som visar sig från sin bästa sida. Totalt oförmögen att få ut pucken i avgörande lägen + 2 6mans utvisningar.
Men det är inte Nr3 s fel att han spelar, det är för att Timrå har eliseriens klart sämsta backuppsättning.
Tur vi har riktigt bra forwards o målvakt.
Vilket defensivt jobb Bogg gjort idag, härligt att se.
Hynning o Timo ser ut att ha trevligt
Denna match har lika gärna kunnat stå 5-1 till tik som 3-0 till HV.
Tror nog HV är väldigt nöjda med matchen hittils trots allt, ,7 man borta, tuff bortamatch mot ett utvilad lag med nästan inga skador, match för mindre än 23 timmar sedan och tagit över spelet efter halva matchen.
Detta blir tufft det.
Kämpa nu Timrå. vinn vinn vinn.