Kommer inte våran kapten, trotjänare och förebild Styf till spel snart. Tänk om vi skulle få något som är en stilla bris av Barteckoeffekt när Styfen kommer tillbaka. Motivation slår klass (T. Sandlin) och eftersom årets elitserie är rekordjämn så är det ju ungefär samma klass på 9-10 lag. Alltså är motivation och inställning viktigare än någonsin och där vill jag se Styf tillsammans med Bagarn och Boggen dra hästlass. Kom igen o comebacka nu Styf.
Inlägg: 1095946
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
sargad: Det kan man verkligen fråga sig. Jag är förvånad att en fingerskada skall innebära så lång rehabtid.