Mackelito: Jaha...då var vi tillbaka i fem mot fem boxplay då... In med femman och stäng matchen!!!
Inlägg: 1096398
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-12-06
lincoln: 4-1 det var detta man befarade,dom tog väl av sig skridskorna i pausen.