Leffe: Ja Mora och Timrå påminner väl om varandra,små byhålor.
Inlägg: 1096440
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-12-06
Tänk att ni sitter här på hockeysnack o gnäller fortfarande,, helt otroligt va fan har ni för liv egentligen??
Timrå vunner matchen och ni ska fortfarande hitta syndabockar.
Helt otroligt...
Timrå vunner matchen och ni ska fortfarande hitta syndabockar.
Helt otroligt...