Inlägg: 1096459
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-12-06
lincoln: I och för sig inte helt oväntat. Spelet har inte stämt nåt vidare dom två sista perioderna, men å andra sidan har inte Rogle skapat speciellt mycket heller. Deras mål ser rätt billiga ut och som match betraktat är det ingen höjdare.
Vem letar syndabockar? Tycker bara det är synd att vi inte stänger denna och vinner med en 7-1 eller nått! Varför göt vi aldrig det?