Ytterst viktig seger! Roligt att Sundh och Axelsson fick utdelning för sitt slit också! Nu börjar vi närma oss... Men vi kan bara vara nöjda fram till nästa match. Poäng mot SSK tack, annars är vi nere i skiten igen.
Två saker att anmärka på bara, eller eeh... Jag tar det på min blogg istället, vill inte sprida onödigt mycket negativ energi en 3-poängs kväll som denna. ;-)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Två saker att anmärka på bara, eller eeh... Jag tar det på min blogg istället, vill inte sprida onödigt mycket negativ energi en 3-poängs kväll som denna. ;-)
Bra jobbat Timrå!