Inlägg: 1096682
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Laken: Dallas har knappast skuldkänslor eller dåligt samvete o de borde dom heller inte ha, Timrå visste vad som gällde när man lånade Wandell och så äre, men jag skulle iaf inte tacka nej till Hutchinson :)
Se där, det har visst funnits nyförvärv på marknaden som kan tillföra någonting!
Hittade denne kille via Modo's HS, kan det vara någonting för oss? Dallas står ju lite i "tacksamhets-skuld" till oss, om han nu fortfarande tillhör dom och ej tagit en ordinarie plats?