Laken: Jag tror klubbledningen skulle skriva i denna tråd om de överhuvudtaget skulle skriva något alls härinne.
Inlägg: 1096897
Svarskommentarer
Sv: ES klokaste och mest långsiktigt tänkande klubbledning!
Och denna trådrubrik tycker jag är mycket trevligare "personlig åsikt".