Bara Södertäljes enorma problem med målskytte som håller oss kvar i matchen. Jag hade lika gärna kunnat titta på en repris match från djurgården senast på bortaplan. tycker den matchen påminnde väldigt mycke om den här matchen! Nån som är beredd att hålla med?
VAR FANNS GEISTEN? VAR FANNS KÄMPARANDAN? VAR FANNS VILJAN? VAR FANNS HJÄRTAT?
Kära timrå! spelar ni på detta sätt blir de ingen lång säsong för er!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bara Södertäljes enorma problem med målskytte som håller oss kvar i matchen. Jag hade lika gärna kunnat titta på en repris match från djurgården senast på bortaplan. tycker den matchen påminnde väldigt mycke om den här matchen!
Nån som är beredd att hålla med?
VAR FANNS GEISTEN? VAR FANNS KÄMPARANDAN? VAR FANNS VILJAN? VAR FANNS HJÄRTAT?
Kära timrå! spelar ni på detta sätt blir de ingen lång säsong för er!