1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1097985

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
"Inget ont som inte har något gott med sig". Det gäller nu oxå. För den som vill leva glada dagar resten av sitt liv o inte behöva ta ett spadtag så kan jag ge er den genialt enkla planen att ta ut allt ni äger och har, belåna hus, sälj mormor o svärmor, stjäl ur barnens spargris, knäck extra med tidningsutdelning, sälj bingolotter och jultidnigar, tjyva granar i skogen och sälj dyrt på torget. Sedan hehehe SEDAN det geniala... satsa allt till sista pennyn på alternativt 08-lag nästa gång TIK kommer på ståkkhålmsbesök. Säkrare än att ha pegarna på Fourt Knox.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer