Inlägg: 1099348
Svarskommentarer
Sv: Sparka Linkan och Robban-tråden
Linkan är en fjant. Tror han är så jävla läcker, då han står där i TIK blazer, skäggstubb och massvis med gele i håret. Cain Dotson II.
Sitt i båten och var lite cool istället. Hur högt blodtryck har du? Tänk på det du.
Jag sätter i.o.f.s mycket punkter... Men du du e duktig du för du grejar det med en endaste...
FORZA TIK alltid, alltid...