Inlägg: 1099363
Svarskommentarer
Sv: Sparka Linkan och Robban-tråden
John K: Läckernissar som Linkan, gör ingen succe i Timrå. Vad vet du om vilket jobb Linkan lägger ner på Timrå. Är du hans kompis från Bobcats ? Det är nog dags att han börjar att leverera. Jag är inte ett dugg avundsjuk på han. Jag har levererat tillräckligt i mitt arbetsliv, så jag är ganska nöjd. Pöss och kram !
Jag vet att Linkan lägger ner massor med jobb för att hitta alternativ för att lösa det prekära läget.
Du borde läsa mera av vad Kerstin_k skriver. Det är mestadels nyanserade och vederhäftiga inlägg som tyder på eftertanke och klokskap. Läs och lär!