Ambroo: Kommer du ihåg när Tifograbbarna jobbat en vecka med det riktiga klubbmärket. Och sedan skull dom inte få hissa banderollen över kortsidan.
Toppstyrning är ALLTID av ondo. Skalla bli spännade hurvida galjonsfigurerna Linkan och Robban lyckas med lagbygget till nästa år, om dom inte redan hoppat av innan dess.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kommer du ihåg när Tifograbbarna jobbat en vecka med det riktiga klubbmärket. Och sedan skull dom inte få hissa banderollen över kortsidan.
Toppstyrning är ALLTID av ondo. Skalla bli spännade hurvida galjonsfigurerna Linkan och Robban lyckas med lagbygget till nästa år, om dom inte redan hoppat av innan dess.