1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614751 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1099767

Sv: Timrå IK - FBK 2008-12-13
MB: Ärligt talat...var det NÅGON härinne som jublade och kände YES vilken kanonsatsning när sportcheferna presenterades? Billig nödlösning var en klockren analys då och det håller med råge fortfarande...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - FBK 2008-12-13
mikenomad: Håller med dig där fullständigt, Robbans känndes som tack för lång och trogen tjänst, fine, men då ska det vara en rutinerad sportchef brevid.
Linkan hade jag inte en jävla aning om vem det var, mycket beroende naturligtvis att jag är från Uppsala, men det jag tänkte var ju att en värva en sportchef från Sundsvalls hockey var jävligt konstigt, de var ju sämre än AIS, hur fan tänkte de i den värvningen, med CV mm. Det var jävligt konstiga anställningar.

Sv: Timrå IK - FBK 2008-12-13
mikenomad: näää, det gjorde man INTE, men å andra sidan sitter vi där vi sitter nu vi kan inte gärna byta direktör, sportchef o tränare - då blire garanterat allsvenskan nästa år.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.