1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1099786

Sv: Analys efter 32 omg
Ice Tea: Tycker nästan det är lite konstigt att inte supporterklubben agerat kraftigare, upp med en banderoll, eller lämna hallen efter 1 period eller nått.
Säger inte det är rätt sätt att gå, men en markering måste tydligen till för att TJ o co skall vakna.

Tycker synd om pyrret mfl som får en säsong av karriären bortkastad.

Detta gör att etblerade spelare avböjer Timrå.

Undra om inte raset började när Kenta Johansson stack.

Svarskommentarer

Sv: Analys efter 32 omg
RTS: "Tycker synd om pyrret mfl som får en säsong av karriären bortkastad"

Själv tycker jag inte synd om spelarna i TIK. Det är ju ingen som kastar bort säsongen åt dem, det klarar de så bra själva.

Sv: Analys efter 32 omg
RTS: Ja jag är är rädd om Timrå IK och inte om ledningen det är dax att ta ansvar för det som håller på att hända, åker vi ut nu då tar det mer än 18 år innan vi är tillbaka

Jag älskar Timrå IK

Sv: Analys efter 32 omg
RTS: Tycker också att supporterklubben är oerhört fega..... upp med en rejäl jävla banderoll som skickar en fet känga till klubbledningen..... för mycket rövslickeri från supporterklubben

Sv: Analys efter 32 omg
RTS: Lill-Kenta ville ju stanna, vem var det som bestämde att det inte skulle förnyas, Nubben? TJ? Ville Nubben ha Dahlén istället och TJ sa nej. Var det där sprickan började med TJ o Nubben....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.