mikenomad: Ja...lågan har slocknat tyvärr!! Om man ska vara krass så kom Timrå undan jävligt turligt här. Tänk om han stannat till nästa säsong i denna ekonomiska kristider, oj oj oj det hade kunnat sänkt TIK det, med antagligen lägre sponsorintäkter mm i förlägningen av krisen och med Jontes super kontrakt. TJ springer nog och gör high fives med sig själv.
Inlägg: 1100076
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Vad är det här för "initierad" artikel ur AB?
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article3992470.ab
(Jo, jag vet att dom skriver utan att ha sett matchen - men det är djupt orättvist att påstå att en "tavla" av Backlund sänkte Timrå?)
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article3992470.ab
(Jo, jag vet att dom skriver utan att ha sett matchen - men det är djupt orättvist att påstå att en "tavla" av Backlund sänkte Timrå?)