diffe: Vi behöver (minst) två backar till. Snart ska ju Sebbe iväg på J-VM också. Fler skador kommer också att komma, annars har vi en jäkla tur!
Inlägg: 1100240
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Laken: Då behöver vi väl max en back, Att Sebbe sticker till JMV kommer endast påverka Timrå possitivt, han bidrar inte skit.
Jag ser det som en chans att Moe får dubblera.
Jag ser det som en chans att Moe får dubblera.
Sv: Apropå nånting...
Laken: ja skador kommer, men där får Dennis komma in!! Men låt han spela mes sundsvall så länge