Inlägg: 1100279
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så undrar jag hur Leksand ska klara sig i KS, ska bli intressant att se för idag kom ett nytt bottennapp,torsk mot Nybro 5-4.Kan de va så att man inte är bättre eller kanske kommer Leksand spela hur bra som helst när man väl är i KS ?
"Jag ser det som en chans att Moe får dubblera."
Tydligen så spelade Moe 26.25 igår.
Fan om han dubblerar så spelar han runt 53min, inte illa ;)