diffe: Nej du har rätt, Sebbe komme bli en bra back så är det, han är väl 17år. Det finns inte många 17åringar som går in o dominerar, och det kan man inte kräva heller. Se bara vad ett år gjort på Moe. Som jag sagt tidigare har Sebbe framtiden för sig och kommer att utvecklas.
Det som är lite synd, kanske även för Sebastian är att han kanske spelar FÖR mkt för sin utveckling.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det finns inte många 17åringar som går in o dominerar, och det kan man inte kräva heller.
Se bara vad ett år gjort på Moe.
Som jag sagt tidigare har Sebbe framtiden för sig och kommer att utvecklas.
Det som är lite synd, kanske även för Sebastian är att han kanske spelar FÖR mkt för sin utveckling.
Kör hårt nu TIMRÅ.