1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1100411

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
Laken: Den rimliga slutsatsen blir då alltså:

1. Att vi budgeterade med att sälja fler årskort den här säsongen än året innan.

eller

2. Att han ljuger.

?

Svarskommentarer

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
JimmyH: Många fler årskort i så fall, eftersom vi enligt honom redan då hade sålt mer.

Jag t r o r han ljög i den första intervjun.
Att lågkonjukturen skulle komma kan inte ha varit så oväntat (möjligtvis finanskrisens härjningar dock).

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
JimmyH: rekordförsäljning och helt plötsligt har vi blivit pank trots att vi har tappat nästan en handfull spelare under säsongen, verkar ju fullt rimligt. Karln ljuger!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer