Inlägg: 1100451
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Jag tror verkligen inte heller att Timrå IK för dialog med sina starkare sponsorer genom kryptiska uttalanden i lokalpressen.
På tal om att slippa blajsnack så gillar jag de här medlemsmötena supporterklubben har haft tidigare år. Det har inte varit svårt att få svar på frågor där. Det kan förhoppningsvis bli ett sådant snart.
Annars så går det att maila frågor om något känns oklart. Men då finns det ju också en risk för att få mer förståelse över situationen. Det kan förstöra möjligheten till ett bra gnällsnack runt kaffebordet.
På tal om att slippa blajsnack så gillar jag de här medlemsmötena supporterklubben har haft tidigare år. Det har inte varit svårt att få svar på frågor där. Det kan förhoppningsvis bli ett sådant snart.
Annars så går det att maila frågor om något känns oklart. Men då finns det ju också en risk för att få mer förståelse över situationen. Det kan förstöra möjligheten till ett bra gnällsnack runt kaffebordet.
Jag tycker TJ har skyldigheten att köra med öppna kort mot oss supportrar också. Blajsnacket i pressen gynnar ingen.
Uno Gordon: I ett demokratiskt samhälle är det en viktig rättighet att få uttrycka sina åsikter som anonym. Man har dessutom, som JimmyH säger, laglig rätt att gnälla precis hur mycket man vill.