Inlägg: 1100469
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
JimmyH: Nej, men du antydde att en möjlig orsak till det inkonsekventa pressnacket skulle vara att mjölka pengar ur sponsorer.
Det skulle vara väldigt skönt att få mer förståelse över hur Timrå har löst det med center och backsidan. Varför det har blivit som det har blivit.
Det skulle vara väldigt skönt att få mer förståelse över hur Timrå har löst det med center och backsidan. Varför det har blivit som det har blivit.
Sv: Apropå nånting...
JimmyH: Ja, jag vill gärna ha kvar gnällmonopolet...vill alltså ha så lite relevant insyn som möjligt.
På tal om att slippa blajsnack så gillar jag de här medlemsmötena supporterklubben har haft tidigare år. Det har inte varit svårt att få svar på frågor där. Det kan förhoppningsvis bli ett sådant snart.
Annars så går det att maila frågor om något känns oklart. Men då finns det ju också en risk för att få mer förståelse över situationen. Det kan förstöra möjligheten till ett bra gnällsnack runt kaffebordet.