1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1100722

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
Imorgon när jag vaknar hoppas jag få läsa några PRESSMEDDELANDEN:

1) Wandell återvänder till Timrå.
2) Regin återvänder till Timrå.
3) Strålman återvänder till Timrå.
4) Sanny återvänder till Timrå.

Då skulle jag personligen se till att adla Linkan! ;-)

Svarskommentarer

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
Laken: *Slurp* Det vattnas i käften. Det skulle vara svårt att inte känna guldsmak om dessa herrar skulle återvända. Men det är ju ytterst önsketänkande.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer