mattias - 74: De är riktigt knasigt hur de kan bli, för 3 år sedan var han framstående i ett mästarlag i Finland och nu ska han spela i 3:e divisionen i Sverige.
Inlägg: 1100840
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Snoop:
Tydligen panik i Örebro då de har både sin kanadensare Dwyer och skyttekungen Henrik Löwdahl skadade. Intressant och veta vad han får i lön. Örebro har ju en hel del pluring.
Tydligen panik i Örebro då de har både sin kanadensare Dwyer och skyttekungen Henrik Löwdahl skadade. Intressant och veta vad han får i lön. Örebro har ju en hel del pluring.