Inlägg: 1100842
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
mattias - 74: Ja Örebro har väl några sponsorer som stöttar dom och de är kul med lag som satsar hårt så div 1 ligorna inte bara är massa trams.
Tydligen panik i Örebro då de har både sin kanadensare Dwyer och skyttekungen Henrik Löwdahl skadade. Intressant och veta vad han får i lön. Örebro har ju en hel del pluring.