Blizzard: fattar ingenting .. antingen måste någon vara inloggad som jag någonstans eller också är något väldigt fel .. för de där inlägget om nyförvärv har inte jag skrivit
Inlägg: 1100889
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Ah precis som jag misstänkte så driver ni bara med oss stackare som suktar efter ett nyförvärv. Det är faktiskt relativt lågt att pyssla med sådant i dessa tider (även fast jag vet att det finns folk som tycker det är vansinnigt kul av någon anledning).