Modano: Har du hört talas om "Storm i ett vattenglas"? Känns som att hela den här diskussionen om försingring är pratet mellan dig och några av dina närmaste, och hux flux så är det mååånga som misstänker saker och ting.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Känns som att hela den här diskussionen om försingring är pratet mellan dig och några av dina närmaste, och hux flux så är det mååånga som misstänker saker och ting.