Inlägg: 1101194
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt:Tiden går fort , det är bara en tidsfråga innan det är den 26 december.
Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt:
Just nu är eran "Bagare" på SVT 2,ska lira bordshockey mot Davidsson.....
Just nu är eran "Bagare" på SVT 2,ska lira bordshockey mot Davidsson.....
Sv: Apropå nånting...
Jag hörde rykten från Domustrappan att Jonte redan är hemma och tränar med J20
26 December känns låååååångt borta.