Jag hörde rykten från Domustrappan att Jonte redan är hemma och tränar med J20
Inlägg: 1101196
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Manderville: Det stämmer alldeles utmärkt det. Eftersom han reser till Moskva på fredag.